Under my umberella.


Bild på mig och Malin från tävlingen i Tisdags. På onsdag blir det tävling igen flickor! Fast trampett den här gången och då kan vi ju hoppas på en bättre tävling!

just med Julia i telefon. Det verkar som att vi ska träffas senare idag. Inte just nu eftersom att hon va någon stans som jag inte kommer ihåg! Har ingen aning om vad vi kan hitta på. Ingen mer hemma som vi kan ringa. Vad många som skulle bort i helgen? Men det är ju jag och Julia, vi hittar alltid på något kul tillslut ;)

Har du några planer för dagen?

Juste.. Har ni kollat ut? Vädret ser ju helt jättejättetråkigt ut! Inte kul. Grått, regn och kallt. Konstigt att jag skriver det härr men hällre snö faktiskt! ;o


Kommentarer
Postat av: ange

sj ska jag till kista med ellinor o simon

2009-10-17 @ 13:35:24
URL: http://meeankan.blogg.se/
Postat av: MALIN

haha, så snygga... hhrkm..apa till höger..hrkm :P <333333333

2009-10-18 @ 11:30:08
URL: http://malinnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0