Uppdateringen kommer sjunka denna vecka.


Bild av mig, tagen för ganska länge sen.. Oredigerad!

M&P tycker att jag sitter för mycket vid datan, plus att jag har 2 prov den veckan som kommer. Därför kan ni inte räkna med lika mycket uppdatering som den här veckan. Men sen, då är det höstlov! Då kan det hända att ni får extra roliga saker att läsa om. Haha, jag och några kompisar har snackat om att gå bus eller godis då man ska göra det (hahahaha, vet inte vilken dag det är man ska gå ut). Men jag berättar mer senare, det är ju faktiskt en vecka kvar tills dess.
Ville bara informera (öhm.. heter det så?) er om det. PUSS


Kommentarer
Postat av: j u l i a ♥

Hihi joo, kolla in mej och min syrra :O ingen likhet alls ;) <3333

2009-10-18 @ 21:08:40
URL: http://juliaholmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0