Vad roligt man kan ha!

Å herregud vad kul vi har haft det! Shit asså. Det började med att vi gick till Kims place och va där en stund, hade aldrig vart där förut och hans mamma ville så gärna att vi skulle komma in ett tag :) Tihi! Sen så gick vi över till Boman som bor där i närheten. Vi va där ett tag, gick sen till Knallen för att Boman ville ha choklad..? Hahaha. Där satt vi ett tag och snackade då tills Pontus kom med bussen (vi hade väntat där på honom). Då gick vi hem till Boman igen och där vet jag inte vad vi gjorde.. Kommer inte ihåg faktiskt. Men där väntade vi på att Kim skulle komma tillbaks från att han ätit. Senare gick vi ut med bomans hundar (sååååå söta!) Efter det gick jag och Julia hem till mig för att äta och resten gick till Gula krogen för att käka där. Träffades sen igen och gick till Lidl för att handla saker som vi skulle ha till kvällen. Bland annat energidryck som vi skulle ha för att kunna hålla oss vakna. Efter det gick vi hem till mig.
Började med att kolla på Danmark-Sverige matchen som enligt mig SÖG! Sen va vi inne lite på datan, gick ut å spela lite fotboll :) haha, efter min första energidricka blev jag heeeelt hyper och skratta åt allt! Ingen fattade de roliga. Kollade då lite på Benjamin ni vet, de va typ bara jag och Pontus som satt å garvade. Så jävla kul asså! Tillslut va vi tvunga att gå ner för att alla andra skulle sova. Det roliga fortsatte. Massa foton och massa skratt. Fast efter ett tag så försvann allt flumm från mig, hehe! Så ajg bara satt där som en död fisk i soffan medans alla andra hade skitkul! Tillslut satte vi på Pettson och Findus (!) fast jag tror jag somnade då. Vaknade nån gång i slutet. Efter massa prat igen så va klockan kanske 6 och alla ville sova. Men då hade ju jag såklart piggnat till igen. Så jag satt där och snackade med Pontus om massa onödiga saker som man kan undra vad jag fick ifrån. Pontus va den enda jag kunde snacka med eftersom att alla andra va halft döda. :) Sen blev också jag trött och alla somnade tillslut. Vaknade gjorde vi kanske klockan 12 då Pontus kom på att han skulle iväg på match där dom skulle samlas typ 45 min. Så han åkte hem medans vi låg kvar där nere ett tag. Sen gick Kim och Boman också hem!

Vi har haft så kul! Verkligen. Var meningen att det skulle vara en filmkväll, men så blev det ju inte riktigt! ;)
Nu ska jag kolla runt lite på min data och så innan jag ska åka till träningen, vi ses väl efter det!
PUSSAR


Kommentarer
Postat av: Marina

Jag har också lagt till dig! :)<3

2009-10-11 @ 18:57:38
URL: http://marinaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0