Vakna!

Tjaaa, !
Vi somnade där nere idag, haha klockan fyra! :) Sen vaknade vi av att en gubbe ringde på min mobil och sökte efter min mormor och morfar. Då kan man ju undra hur han fick mitt nummer?
Han: kan jag få prata med din mamma kanske?            
(det va ju min mormor och morfar han snacka om först?)
Jag: men asså jag tror inte hon är vaken..                   
  (hade egentligen ingen aning, visste nästan att hon skulle vara vaken.. Busig)
Han: nehe, men kan jag få ert hem nummer så jag kan ringa senare idag?
Jag: aa visst, *sa nummret*
Han: aa tack så mycket, hejhej!

Sen typ två minuter efter ringer han hem och mamma svarar. Hahaha, och jag sa liksom att hon inte va vaken! :) Tänke att jag skulle svara igen, han skulle kanske bli lite paff? HAHA!
Nu sitter vi på mitt rum och laddar dagen med chips och muffins. SKa snart ta å äta frukost. Mängder med bilder kommer ni också få. Har fotat typ 24/7.
Idag så ska vi träffa Kim, Boman och Pontus. Får se vad vi hittar på.
Massa kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0