Varför inte bara hålla kommentarerna för dej själv?


Såg den här kommentaren och ville ta upp den i bloggen. Skulle ju kunna skriva de till den personen, men nej den vågade inte skriva sitt namn.
För det första.. Bortskämd? Verkligen inte! Jag har köpt kameran för mina egna pengar! Mamma och pappa har inte gett mig en krona till den! Dom tyckte jag va lite galen som köpte den! Jag betalar faktiskt ALLT själv nu nu när jag får barnbidrag. Och ja, jag skriver att det är jag som har tagit bilden för att man inte ska tro att jag går in och snor dom från andra bloggar? Men okej, om du inte gillar mig som person, min blogg, mina bilder och att du stör dej på att jag skriver: fotad av mig.. Så kan du faktiskt skita i att överhuvud taget läsa min blogg!!
Och tack för att du skiner upp min dag ännu mera med dina fantastiska kommentarer! -.-


Förlåt för det här inlägget, men jag ville bara skriva av mig..


Kommentarer
Postat av: ange

sv: ha ha ok men vad sökte du på för något då?

2009-10-15 @ 17:55:30
URL: http://meeankan.blogg.se/
Postat av: m & p

Go girl!!!

2009-10-15 @ 18:50:05
Postat av: Siri<3

shiit va taskig kommentar! Han/hon verkar typ helt cp!

Jag tycker du tar asfina bilder ;P

2009-10-15 @ 19:21:11
URL: http://siriiss.blogg.se/
Postat av: Agnes

men gud! ofta man skriver så!

ja tror den bara är avunsjuk på att du tar så fina bilder!<33

2009-10-16 @ 19:10:29
Postat av: Sofia

Anonym, gå och häng dig.

(jag förstår att repet antagligen inte kommer hålla för din vikt, men du får väl vara kreativ)

2009-10-16 @ 23:18:13
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0