0341

Shit vad jag ser fram emot att få betyg nästa termin. Så grymt taggad, typ. Kanske inte. Eller? Fast aa. Så visade det sig att det inte var så ändå.

Funderade just på att posta det här inlägget imorn istället så att mamma å pappa inte skulle få reda på att jag fortfarande inte har gått och lagt mig. Men jag postade ett inlägg nyss så det är försent. Dom gillar tydligen inte att jag sover bort halva dagarna, så därför ska dom börja väcka mig halv tio på morgonen. Fet snela hestar mina föreldrar e.


Kommentarer
Postat av: Fet snel hest

Det er ju för att du ska på treningsleger i Italien jööö :/

2010-08-01 @ 10:21:23
Postat av: J O H A N N A

jamen endoooo! inte snelt :(

2010-08-01 @ 18:57:30
URL: http://justjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0