<3

Hur kommer det sig att jag kan se ut sådär?

Dåligt med bloggning, men jag har haft fullt upp. Fast ne, jag är bara lat. I fredags så var det massa folk vid allmäna för att vi firade julia som fyller år imorgon. Jag sov hos malin och sen dagen efter så åkte vi in till vällingby. Shoppade och tog en 'snabbfika' på donken. På kvällen var ute med några folk.
Idag ska vi kolla på innebandy match och sen vet jag inte vad som händer. Menmen.
Och hur kommer det sig att jag hade 63 besökare igår även fast jag inte bloggat sen i fredags morse?

Kommentarer
Postat av: Anonym

var nog ja

2010-08-29 @ 14:21:23
Postat av: J O H A N N A

eh.. va?

2010-08-29 @ 14:28:16
URL: http://justjohannas.blogg.se/
Postat av: denise löfstrand :d

juuuste ggrattis tilll moberg tahaa :D fett nice johanna!!!! :D

2010-08-29 @ 16:16:29

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0