Jag är hungriiii


Haha skön bild.

Godmorgon.
Skoja. Kom nästan precis hem från träningen. Det är sjukt hur mycket tränarna gillar att plåga oss.. Jag kräver att jag ska få träna dom någon gång innan jag dör!

Ikväll kanske jag ska träffa Malin. Beror på om hon kan eller inteeeeee. För imorn ska vi upp tidigt och vara inne i kista klockan elva. Tycker Malin. Det tycker inte jag. Men vad gör man inte för att andra ska bli glada? Inte mycket. :d
Jag hjälpte nyss till med maten. Så nu luktar mina händer mat. Har jag berättat att jag suger på att laga mat? Att jag typ alltid lyckas göra något fel så allt smakar skit? Speciellt när jag är med Josefine.. Nu vet ni.

Kommentarer
Postat av: josefine

vaddåååå? jag äger ju på att laga mat juuu? :D hahaha

2010-08-02 @ 02:50:58
Postat av: J O H A N N A

hahahaha aamen vi säger så josefine. vi säger så ;)

2010-08-02 @ 09:51:51
URL: http://justjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0