Skola

Kul med skola om 50 min. Jättekul. Bra att jag är jätteförkyld också och inte kan snacka ordentligt. Taggad inför ännu ett år i villastan? Nej, skulle jag inte vilja påstå.

Kan passa på att svara på en fråga jag har fått.
Det är för att mitt korsband i knät är av. Det har vart av ända sen i mars men jag har inte kunnat opereras förns nu. Jag och pappa åkte in till sjukhuset igår för att prata med doktorn om hur operationen skulle gå till och så. Fick också prata med han som ska söva mig. Tror jag. Han sa att min förkylning var för kraftig för att kunna opereras redan på måndag, så dom sköt upp den 4-6 veckor. Igen.

Ställ gärna flera frågor om det är något ni undrar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0