Jag kan inte se för det är mörkt



Dag och natt i skärgården.

Jag sitter på mitt rum. Jag brukar aldrig sitta här. Aldrig lyssna på musik, aldrig nörda framför datan eller sova. Aldrigaldrig. Jag är en såndär duktig flicka som är social dygnet runt och plockar ur diskmaskinen när mamma och pappa ber mig. Jag fattar inte vad folk menar när dom säger att jag myttar ofta. Vad har dom fått det ifrån? Shit, folk är verkligen galna ibland.

Aa fast ne. Jag skåjar bara mäd er. Jag bor inne på mitt rum. Förutom när jag ska äta, då är jag tvungen att gå upp för trappan och gå in i köket. Det är den enda motion jag får under dagen. Imorn ska jag försöka få dom att skicka ner maten med rep och korg. Spikat.

I took one step forward and two steps back, sjunger Ola. Usch vad jag inte gillar honom, men ändå fortsätter jag lyssna på overdrive. Bara för att den är bra. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0