Hare så kult på resturangen


Sötan då.

Igår gick vi på bio, inception blev det. Så typsikt mig och Malin att knappt fatta något av filmen.. 110 spänn för något man inte förstår. Denajs! Klockan 12 tog vi bussen hem och sov hos henne.

Idag väcktes jag 7.30 av att pappa ringde. Jag hade tydligen glömt att lämna tillbaks mammas busskort kvällen innan (typ det enda jag skulle komma ihåg att göra eftersom att hon skulle jobba morronen efter). Så jag fick gå och lämna det. Sen somnade vi om. Klockan senare åkte vi vi in till stan med Emilia som äntligen kan gå ut bland folk efter sin dödssjukdom. Tihi :d
Hoppas att Malin skriver upp det här i hennes rosa anteckningsbok! Själv har man en limegrön. Fast nu när jag tänker efter så är det rätt onödigt att hon skriver upp det eftersom att hon var med. Yeh.

Alla som läste enda ner hit räcker upp en hand.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Det är du som är söööööt hänni! <333333333333333

2010-08-03 @ 22:48:19
URL: http://emilianymans.blogg.se/
Postat av: malin

jag skriver upp det på dirren! :D <3333333333

2010-08-05 @ 02:28:21
URL: http://malinnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0