varför

varför är jag så grym?
varför pratar dom på spotifyreklamen när alla ändå vill att dom ska sluta?
varför är jag döpt i kyrkan fast jag inte tror på gud?
varför har jag drabbats med lockigt hår och glugg?
varför finns det bananfodral som alla bananer inte ens får plats i?
varför växer inte pengar på träd?
hur kommer det sig att jag är typ den enda som inte kan kartan?
varför kommer jag inte ihåg det jag skulle skriva här?
varför gillar jag att gråta ibland?
vad har jag gjort för att förtjäna ett avbrutet korsband?
varför vet ingen vad som händer efter döden när jag så gärna vill veta?
varför har jag fem missbildningar men mamma och pappa inte har några?
varför lyssnar man på deppmusik när man redan är depp?
varför säger folk att världen kommer gå under 2012 tills dom fått mig att tro på det?
hur kommer det sig att jag kan ha så tråkigt så jag skriver det här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0