2022

felicia och malin i somras. <3

jag ska aldrig i hela mitt liv använda franska. DE FINNS JU ENGELSKA!? rådamp

drog till veddesta centrum med julia och frida för att jag å fridilius skulle ta hål i öronen. jag tog där uppe eftersom att de andra växte igen, how najjjjss? gör bajsont. frida tog ett till i vänster. vi gick in på willys och köpte massa skit som theo mår bra av och satte oss vid ett bord. 'tjejer ni måste ta undan allt skräp så det inte ligger nåt kvar' å vi ba aarråååå sen lämna vi ett 'haha' gjort av chips smulor och sönderbitna godisar på bordet. HAHA sköna vi är. hoppas de va tanten som städade bordet sen. busiga ungar. meeeen sånt händer ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0