and now I wonder

gullig chey leker nunna. eller så är hon det, jag har inte riktigt kontakt med utsidan.

två marsvin till salu och vit bh sökes. andra advent, redan? fortsätter de såhär så är det jul på nolltid. gammeltant med minne som sviker pratar. hon har ingen koll, jag har ingen koll. vad händer? jag vet inte, bara att jag är jag och orkar inte bry mig om folks åsikter. men jag gör det nog i alla fall, blir sårad på insidan någon stans långt inne. tar åt mig även fast jag inte borde. varför förstöra livets bra bitar med sånt. gud berättar för mig nästa gudstjänst, lite pappersbröd och vin på det. jag är feg och smakar inte för jag tror att jag kommer bli psyk, på riktigt.

jag e fortfarande hungrig. musik, får mig att tänka på annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0