Dag 05 – Min dag

det här skulle jag ha skrivit igår men jag hade inte tid. får ta det nu istället!

igår var det fredag. den började som alla andra fredagar brukar. larmet går vid 6.45, går inte upp förns en halvtimma-timma senare. inser sen att jag börjar om 20 min och skyndar mig gal1. går till skolan och håller på att ramla ett antal gånger, kommer in i skolan, går till skåpet och hämtar matteboken. sitter på mattelektion i en timma och är glada över helg. arenajs.

men i alla fall. efter skolan drog jag och adde hem till mig, drack oboy och kolla på film. sov. vaknade av frida som ringde och sa att hon va påväg för att möta mig. hehe. fast jag började aldrig gå så hon hann hem till mig. men sen gick adde till bussen och jag å frida började gå till julia. på vägen stannade vi på orion och hämtade pizza. vi kom dit, käka, fixade oss, dansa och sjöng sönder, badade i snön. allt slutade med att vi satt och drack kaffe. eller inte jag, för det smakar skit. jag drog hem till mig och adde också, kolla på film. sov. varför inte bara sluta allt med ett standard.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0