Dag 06 – Min bästa vän

det här va svårt. jag har mer än en bästavän, men inte överdrivet många. jag har flera vänner istället.
en bästavän är jävligt viktigt. någon man kan snacka med, som inte är ens mamma. någon som man kan lita på, säga allt till. finnas där för. jag vet allt om dom, och dom vet allt om mig. ibland känns det nästan som om mina vänner känner mig bättre än vad jag gör själv. dom ser saker som jag själv inte ser.

jag tar mina vänner framför mig själv. lyssnar på deras problem istället för att ta hand om mina egna. även fast jag vet att det leder till att jag också mår sämre, så fortsätter jag för att jag hatar att se dom må dåligt. folk har sagt till mig att fixa mitt egna liv före men jag lyssnar inte. dom har funnits för mig, så jag vill visa att jag finns där för dom.

livet består av dagar man minns. och hur många dagar skulle jag minnas om dom inte hade vart med mig? vi har gjort så sjukt galna grejer tillsammans. dom, är en del av mitt liv. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0