en liten ugne

inte okej att jag ska klippa mig imorn. vill inte, men jag måste. och vad ska man göra när man inte kan säga emot guds vilja. kristen, aa kanske, är det något problem?

sitter och leker i mitt nya rum. inte helt klart me det funkar ändooooo. kan fota om ni vill men annars kan jag låta bli. idag var vi och kollade på hajar i vatten och små apor som var galna och hoppa på mig. det fanns ormar och sen äckliga grodor. efter vi hade klappat rockor så åkte vi vidare till nån stans där jag inte vet vart vi va och köpte grejer på rean. käkade också på donken där jag aldrig mer ska käka för det har blivit äckligt.

guuud vad mycket saker som hänt medan jag inte har bloggat. julafton. imorn är det nyår och om en vecka fyller jag femton bast. navelpiercing tack mamma å pappa. hehe synd för mig att dom sagt nej men ännu mer synd för dom eftersom att jag inte kommer ge mig.
gymkort nästa också. puss

Kommentarer
Postat av: Arnold

jag är ett stort fan av din blogg!!

2010-12-31 @ 02:32:03
Postat av: julia

ta kort! :D

2011-01-01 @ 19:39:28
Postat av: J O H A N N A

ska bli :D fast det ligger saker överallt just nu, men snart så!

2011-01-01 @ 21:15:36
URL: http://justjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0