inresseklubben hissar intressaflaggan

jag och mina två musketörer. den tredje hamna bakom kameran.

imorn skulle vi köpa en säng så jag får 1.80 men ikea va stäng så de bidde inget av det. men det är nyår. nyårslöften? det har inte jag för jag är en keff chey så jag skulle bryta dom. men nu är jag trött, oj klockan är mycket. 02.55 klickade det nu. trodde den va 00.00 kanske men okej. jag köper det.
köpte jeans och en tröja idag. har jag sagt det kanske? aja, fick ni inte in det förra gången fick ni det kanske nu. beror på IQ nivån. själv kan jag öppna en dörr så jag har rätt hög IQ. tacka heliga birgitta för det och nu säger jag hej till sängen och kanske en film eller två. brukar somna i mitten av första så den andra blir aldrig av. men jag e inte trött nu så vi får väl se. kan blogga om det imorn om ni är intresserade. det är inte jag så ni kommer inte få veta det. lite synd på kanten där men aa. sånt är livet. snart är det ett nytt sådant, 2011. det är fel. men jag ska göra det rätt.

poss po di

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0