Kung av sand.

Jag har 6 stycken som har anmält sig. Flera behövs! Jag tar ut finalisterna nästa vecka nån gång tror jag.

Å herregud. Snart är det skola igen. Konstigt nog börjar jag på en fredag, en dag och sen får har vi helg. Härligt! Idag har jag inga planer, som vanligt.. Haha men jag orkar verkligen inte. Vi får se om jag har lust sen.

Bild tagen och redigerad av mig.

Haha, det blev massa fototävlingar på en å samma gång. Jag har deltagit i en. Har en egen och nu har jag lovat att vara med i en annan också. Vintertema på den me, så därför ska jag ut å fota lite snabbt på balkongen.
Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Mini Me

sv: nej jag tror inte det, jag är inte nå vidare värst bra på att fota:)

2010-01-06 @ 13:46:55
URL: http://minimemode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0