Nu kommer alla svaren!

Är du nöjd med dig själv?
Jag är nöjd med hur jag är som person. Utseendet skulle kunna vara bättre men ingen är väl perfekt? 

Något du skulle vilja ändra på i ditt liv?
Nej, inget viktigt.

Visst är Rabih bäst? :D
Hahahaha, Ebba du och 'din' Rabih! :) Enligt mig så är han verkligen inte bäst, ;)

Tror du att världen kommer gå under 2012?
Nej, det tror jag inte. Finns det någon som tror det? :)

Kan du göra rondat flickis flickis salto? (haha)
Det är inget jag övar på direkt, men kanske skulle funka. Haha!

Favorit program på disney channel?
ALLT! :D Förutom dom där bebispogramen förståss.

Matte eller no?
No, för att det har jag lättast för!

Sommar eller vinter?
Lungt sommar! Fast på vintern är ju både julen och min födelsedag. Så vintern får några få procent om jag nu får tycka i procent (?) ^^

Godis eller chips?
Godis såklart.

Vad ska man fråga? Vad heter du johanna??
Roligt Sara. Du borde kunna det nu eftersom att vi är syskon. Typ.

Vad har du för skostorlek?
36-37.

Varför började du blogga?
Min syster började och jag tyckte att det verkade kul så jag startade en blogg jag med. Fast den raderade jag efter ett tag för att jag inte skrev så mycket. Startade sedan igång den här och har nu hållt på i mer än ett år!

Hur länge har du gått på gymnastik?
Jag tror att jag började när jag var 5-6 år.

Stekt denniskorv med makaroner eller nudlar?
Nudlar :D
SATC eller Two and a half men?
Two and a half men
Höst eller vinter?
Höst
Julafton eller födelsedag?
Julafton
Vällingby/Kista/stan?
Kista

Hur länge har du haft din nikon d60?
Hm.. Jag fick den i början av Juni 2009. Så jag har haft den i 8 månade ungefär.

Vad åker du helst på, solsemester eller till fjällen?
Solsemester! Jag åker typ aldrig skidor längre.

Ditt favoritplagg är?
Jag har inget som jag kan 'peka' ut eller hur man ska säga. Men jag gillar leggings, :)

Vad har du för kamera? hahah, nej skoja men vad har du önskat dej i födelsedagspresent? :)
Haha! :) Jag har önskat mig vita converse, en större kameraväska, hål i ena örat och en väska från modezine. Tror att det var allt kan hända att jag glömde något. Och så önskar jag mig pengar om det blir något över!

Vad har du för mobil och vad har du som bakgrundsbild just nu? :P
Jag har en G502 och som bakgrundsbild har jag ett foto på en tågräls tagen av Alex :) Rekomenderar INTE telefonen!

Bästa minnet från 2009?
Har ganska många minnen! Speciellt med kompisarna och familjen!

Vad är roligast att blogga om? (mode, foto m.m.)
Hm.. Gillar att blogga om mode (även fast det inte händer speciellt ofta), asså lägga upp kläder i collage t.ex. Men foto är också riktigt kul! :)

Är de du som har gjort din fina design? :)
Haha, ja det är jag som har gjort den.

Favoritmat?
Tacos eller pizza.. :D

Godis eller glass?
Godis slår nog allt.

Hur länge har du haft bloggen? :)
Ett år och några månader.

Gör du designer åt andra t.ex mej? ;)
Nja.. Jag har lovat att göra för många designer åt mina vänner. När jag sen gjort klart alla dom så ska jag nog sluta ge ut designer. Kan hända att jag gör någon ibland. Men det är sällan isåfall ;)

Varför började du blogga?
Finns ett svar högre upp.

Hur började du blogga?
Hur?

Vad älskar du mest med din blogg? :)
Designen bilderna och såklart kommentarerna!

Bästa gympagruppen du någonsin gått i? ;D
Järfälla helt klart! (Fick du det svaret du ville ha?) Hahahaha, nej men det är sant :)

Bästa klädesplagget du köpt?
Om jag måste välja något så är det nog lacklegginsen! Jag letade efter dom jättelänge för dom var slut både på ginatricot och H&M. Sista affären jag gick i senaste gången jag var och shoppade så hittade jag dom! 'Glad'

Villken av dina bilder som du tagit är du mest nöjd med?
Jag är nöjd med ganska många. Men den som jag tycker är härligast måste nog vara den här. Den får mig verkligen att tänka på sommarsommarsommar! Fast det finns ju finare bilder..

Längar du till Italien??
GALET mycket!

Vilka bloggar är dina favoriter?
Mina kompisars, och den här ;) Haha!

Vad skulle du göra om du vann 10 miljoner kronor? haha :D <333
Känna mig rik.. Haha nej men jag skulle shoppa allt jag ville ha och sen skulle jag bli världsförälder. Fast det ska jag bli även fast jag inte vinner 10 miljoner kronor. Fast när jag är vuxen förståss. :)<333

Vilken egenskap hos dig själv tycker du bäst om?
Att jag oftast är glad och skrattar mycket. Och om 'jag inte är som alla andra' är en egenskap så väljer jag den med :) Vad det nu är för egenskap..

Favorit bild? som du har tagit själv asså :)
Den som jag länkade till där uppe! (:

Gud! Vad vill du bli när du blir stor då???
Jag har ingen aning! Vill inte bli 'stor'..

Är du kär just nu?? isf, i vem ?? , :D <333333333
Nej Corinne, jag är inte kär. :) <333333333333

Vem är din bästavän som du känt längst? :)
Det är nog Clara, Frida och Josefine. Vi gick ju på samma dagis :)

Saknar du din gamla hårfärg? förlåt men jag tkr du passade bättre i den :$ (a)
Japp, jag saknar den massa! Vill verkligen ha tillbaks den. (Kallar man en hårfärg för den?)

Vad har du för platt tång? den verkar jätte bra för du får så platt hår, mitt blir inte så platt :)
Hihi, jag fick en ny i julklapp.

Den där har jag. Mamma köpte den tydligen på an frisörsalong. Den sliter inte lika mycket på håret som dom andra plattängerna, gör håret lite glansigt när man plattar det och gör så att håret inte blir 'flygit'. Rekomenderas! :)

Har du fixat din header själv?:)
Vet inte om den hör till frågestunden, men ja det har jag!

Oskuld?<3<3 (m*ns)
Japp!

Favorit..
Färg?
Har ingen favorit, gillar alla!
Mat?
Tacos å pizza.
Affär?
Gillar ginatricot, fast alla går ju runt i deras kläder. H&M har börjat få in jättefina kläder som inte alls är likt deras 'stil'. Så dom gillar jag också. Andra som har fina kläder är monki, topshop och new yorker. Där är det billigt också! ;)
Grej?
Haha, grej? Räknas telefon som en grej?

Är du kär?
Noope!

Har du playahead? :)
Hahaha, ja det har jag faktiskt. Är inte inne så ofta längre. Nu är det facebook som gäller ;) Hahahaha!

 

Så, det var alla frågorna. Snart så ska jag berätta om tävlingen som jag ska ordna. Nyfikna?


Kommentarer
Postat av: J O S S A N

ja, jag skulle självklart vara med på din fototävling :D <33333

KRAM

2010-01-05 @ 19:22:16
URL: http://ormtrasktvalaxtio.blogg.se/
Postat av: E M E L I E ♥ FOTO

SV: aa, jag tycker du ska ha tema! :)

typ djur, eller någonslags tema inom människa.

fattaru? :D<3

2010-01-05 @ 19:53:49
URL: http://eemeliethureson.blogg.se/
Postat av: chrisse

''grej'' hahahahaa vet inte varför jag skrev det xd ♥

2010-01-07 @ 01:46:31
URL: http://alltidc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0