Tjugotvå.

Tjaa!
Träningen gick bra idag, bättre än i söndags! (Y) Nu ska jag bara duscha innan paradise hotel börjar. Ännu en tummen upp! :) Sen välja kläder till imorrn (kläder är viktiga). Sen ska jag nog sova.

Jag hatar mobiler! (På tal om..?) UUUSCH! Varför kan dom inte bara funka som dom ska? Min är inne på lagning. Så jag var tvungen att byta till en annan. Idag gick det också sönder och blev helt muppad. Och nu har jag tagit saras gamla som inte går att sätta på. Kan bero på urladdning men den sitter laddas ju nu? GAH! (Okej, jag hatar dom inte precis, det är min mest världefullaste sak, ibland, men inte nu!)

Och juste, GRATTIS till Jonas som fyller 22 år idag! :D

Kommentarer
Postat av: Sir Jonas

vacker bild johanna ;)

2010-01-14 @ 22:17:17
Postat av: Anonym

Aah! Värsta Säxiii!! ;)

Hur känner du honom ?!

Måste haa!

2010-01-17 @ 16:00:42

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0