BENET, BENET!!

Imorse kom jag och pappa fram till att det inte alls är lång tid kvar till sommaravslutningen. Det är 25 dagar kvar men bara 12 riktiga skoldagar! Det är ju INGET! Men nu måste solen ta och komma fram igen så att man hinner bli brun. Man vill ju inte stå där helt likblek. Å nu påminde jag mig själv om att jag måste hitta en sommarklänning.. Suck.

I sommar ska jag ju opereras också och kommer bli tvungen att gå runt med en stor fet skena på benet.

Såhär kommer jag se ut efter jag tagit bort den. Möhöhöhö! Benet kommer ju ruttna sönder och inte få någon sol alls! Ni vet sådär gulgrönt som gräs blir när något stått på den under en lång tid? Usch, jag börjar tycka synd om mig själv.

'Ni förstår inte hur mycket det stör mig att ena sidan är nervikt på shortsen..'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0