SOMMARVÄDER



Två bilder från idag.

GRYMT härligt väder det har vart idag. Jag är så glad så jag skulle vilja springa runt i hela sverige med en mössa på huvudet, så att måsarna inte skiter på mig. Om jag nu kunde springa..

Jag sov hos Malin igår efter en kväll ute på skolgården med massa sköna människor, fotboll och handståendetävlingar. Vi vaknade och insåg att vi sovit bort halva dagen. Men vi startade dagen med frukost ute i solen. Jag gick hem och satte mig i solen en stund för Malin skulle plugga med Hanna. Men typ 20 min efter jag kommit hem så ringer dom och säger att dom inte orkade plugga så vi drog ut och köpte godis och glass. så vi har vart ute hela dagen och lallat runt. Vi ska snart ut igen, väntar bara på att dom ska äta klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0