SOLEN ÄR BORTA



'So we keep waiting 'waiting' waiting on the world to change'   <- världens grymmaste låt frågetecken??

Har inte hunnit göra så mycket idag eftersom att jag vaknade nyss. Typ. Men senare idag ska jag i alla fall med till träning och köra styrka. Tills jag dör. Så det blir antagligen inget mer bloggande tills påsk, för då hoppas jag på att jag uppstår igen..

PÅ TAL OM INGET så har jag fått årets första myggbett, och det dampar jag sönder på för att det kliar så mycket. Men jag ska inte klaga för det är väl ett bra sommartecken? Så gjorde jag det ;PPppPP

Kommentarer
Postat av: V I L M A

okej, men det var ändå fint :)

2010-05-14 @ 13:21:13
URL: http://viilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0