2 år.

Idag fyller min blogg 2 år! GRATTIS GUBBEN!

Drog till vällingby efter skolan med malin och felicia, fixa grejer och fikade på donken. Så skare va. Dagens inköp:
apotekarnes egna, blocket 95:- begagnat är bäst.
imorn kommer tomtenissarna hihi jag e glad. första december är en bra dag, den blir man glad av. förutom att det är på en onsdag som enligt mig är en väldigt onödig dag, mitten av veckan och kassa lektioner. aja, skulle dom byta tisdag och onsdag mot varann så skulle jag hatat tisdagar istället. stackars tisdagen då liksom stackars stackars den. pluttis. i alla fall så får jag en toffel av tomtenissarna som egentligen är en julstrumpa och det är snällt. men frågan är hur dom kommer in i huset utan att lämna fotspår!? veckans fråga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0