reapris på risifrutti ute nu

Är du verkligen det? Ahaja.

Risifrutti är bra grejer. Rätt fult namn om man tänker efter, funtar på att döpa mitt barn till det. Om jag nu ska ha några. Gör ni också så att ni tar mycket sylt med lite risifrutti så att sylten tar slut innan så att ni kan hälla i risifrutti i den lilla syltlådan? Det blir mycket godare då.
Hur lyckas jag försova mig varje morgon? Eller egentligen trycker jag på den där knappen som stoppar om allt igen och sätts på efter nio minuter. Faaast det gör inget för jag skyller på att det va klockan som väckte mig så tidigt, en riktigt bra ursäkt tycker jag. Sen jag titta ut ur fönstret, såg en fisk i den trädet och tänkte 'gud finns'!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0