hehe fint svar..

Selvklart.
Mitt korsband gick av redan i mars men opererades inte förns nu i oktober. Det blev så sent på grund av att den ställdes in två gånger. Jag las in en dag innan så dom kunde se till att jag inte inte åt (man måste fasta i 24 timmar innan operation). Fick en nål i handen där dom sprutade in massa grejer innan jag sövdes ner. Efter operationen var i alla fall jag sjukt trött hela tiden, gjorde inget annat än att ligga i sängen. Inte för att jag kunde göra mycket annat, men aa.. haha! Jag sov där i nästan en hel vecka och det behöver man tydligen göra för att dom ska kolla att man kan klara sig själv. Skenan jag har på benet vet jag inte riktigt varför jag har? Haha, typ för att skydda? Den är låst i 30 grader så jag kan inte röra på det. Men efter att ha haft den i tre veckor ska dom låsa upp den så jag kan röra på det helt. Alla får tydligen inte sånt, beror kanske på vilket sjukhus man opereras på.. Hoppas det går bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0