falukorv är vad han är

Så en dag ner på stan när han kollade rean då kommer crewen och skrek: ”Kolla där e han!” Och nu började en jakt,
dom var 40 stycken. Under en trapp över en buss, dom var hack i häl. Han var snabb för att va cool, han va Jackie
Chan Han duckade för kulor med kullerbyttor In på Åhlens å en trapp till taket ryggen mot stupet och alla runt sig
Så han backar bakåt..

den där mister cool verkar rätt så kool, en cuuuulguuuy. jag ska bli som honom när jag blir stor. vara överallt och bo på södermalm. BACKARÅÅ! sen så ba 'hejdå fröken ha ett trevligt lov, nu ska jag hem och plugga'. hoppas hon hörde ironin i min röst. fast jag har tagit hem matteboken, måste ju hålla hjärncellerna igång nu under lovet. INGET I MITT REVIR SKA FÅ LIDA! vad äre du inte förstår!?!? kanske det att jag inte skulle gett bort mitt godis igår.. nu är jag tvungen att gå upp för trappan för att hämta nytt. faen va jobbigt livet är ibland.
ROCKER POWER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0