deeptalk

när man blir glad av något. något du sagt som man trodde att du menade. man säger något tillbaks för att visa betydelsen för personen, man säger något sant. något från hjärtat. man får sen reda på att man är en av många. du har nött ut orden. gjort så dom inte längre betyder något i mina ögon. hur ska man egentligen kunna lita på människor? det är så jävla svårt att hitta helt äkta personer. jag hade flera förut än vad jag har nu. vissa har jag märkt med tiden var misstag. dom bygger upp mitt förtroende för att dom sen ska kunna riva sönder det. såra. varför göra allt så svårt? jag har några få. några som jag har lärt mig vilka dom verkligen är, några som jag litar på. jag säger allt. dom är som en bok med lås som man gömmer för att ingen annan än en själv ska veta vad som står i den. en bok som man skriver av sig i för att få ut allt någonstans. såna personer är sånt man behöver för att klara allt. för att gå igenom livet med ett leende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0