Svar på frågestund

Vad vill du gå på för gymnasium? :)
Det är inte något jag har tänk på ännu. Går ju bara i 8an. Blackeberg kanske?
vad tkr du om min blogg ? :D
den är bra! :D
om du inte fick bo i sverige och inte i norden, vilket land skulle du vilja bo i då?? :)
USA tror jag nog.
E du en gris?:O
ja björn, det är jag!
Är du kaxig bakom skärmen eller kan du ta saker du skriver face2face?
Såklart jag skulle kunna säga allt jag skriver. Jag är inte direkt som kissie om man säger så ;) haha! Men så kaxiga saker skriver jag väl inte? :o
Vad fick dig att börja ta bilder? Jättefina är dem.
Började med att jag gjorde bloggen, och en blogg utan bilder är rätt tråkig. Eller hur? Så när jag fyllde 13 fick jag en kamera och började fota lite med den. Sen blev jag mer och mer intresserad och började spara till en systemkamera.
Skulle du kunna tänka dig att vara kille? Isåfall vad är det första du skulle göra då?
Haha nej, men det är ju bara för att jag är född som tjej :p Kanske för en dag? Vet inte riktigt vad jag skulle göra... Hehe, tråkigt svar.
Är du kär?
Ja :)
Idoler?
Jag har ingen speciell, gillar Oskar Linnros och Håkan Hellström. Men massa andra också.
Hur ser ditt liv ut om tio år?
Då är jag 24... Jag vet inte hur jag vill ha det, jag tar livet som det kommer. Jag vill i alla fall inte ha barn då för man ska vara ung så länge man kan. Plus att jag inte är så förtjust i skrikande småungar.
Lockigt hår eller rakt? Finast? :D
På mig tycker jag rakt, annars skulle jag inte platta det nästan varje dag. Dock tycker alla andra att jag passar bättre i lockigt.
Favoritlåt?
Just nu, Breakeven med The Script.
Vill du bo nån annanstans?
Jag vill bo i göteborg :D Men jag trivs bra här också.
Käääär?
Japp :)
vad är din ''favoritfärg''?
Har ingen favorit direkt... Kan ha på mig dom flesta färger.
har du pojkvän?
auop :)
vad har du för objektiv till din kamera?
Jag har ett 18-55 som jag fick med kameran. Sen har jag ett 55-200. Båda funkar utmärkt! :)
I vilket program redigerar du dina bilder?
Photoscape
Är du Cool?
Såklart jag är.
Det bästa du vet?
Oj. Svårt. Det finns massa saker som jag tycker om. Men lycka slår nog det mesta.
tro du att du kommer att forsätta med gymnastiken efter att ditt knä blivit bra?
Jag har tänkt på det där jättemycket. Men jag vet fortfarande inte. Jag kommer inte kunna träna förns nästa höst och redan nu känner jag att jag inte saknar det så mycket. Jag har ändå vart borta sen i mars, så om jag verkligen skulle brunnit för gymnastik och verkligen velat fortsätta så skulle jag väl ändå känna att jag saknar att gå på träningarna? Men jag får se vad som händer. Kanske, kanske inte.
kan du beskriva mig med tre ord?
Söt, omtänksam, glädjespridare.
vad gör dig lycklig?
Alla underbara människor omkring mig.
nämn en sak som du saknar riktigt mycket just nu..
Jag har allt jag behöver och vill ha. Förutom pengar. Kan man sakna det? Haha!
vem är den bästa personen du någonsin varit gift med?
Om jag nu måste välja bland alla 1 jag har vart gift med så blir det nog du Corinne..
gillar du bananer?
Bara när dom är grön/gula. Annars är det äckligt.
vill du gå på alla aiks matcher och stå i klacken med mig när du blir stor?
Självklart! Föralltid AIK.
hur lång är du?
1.58 bara...
skriv upp 10 grymma låtar du aldrig tröttnar på :)
Breakeven -The Script
Dirty Picture -Taio Cruz
Mockingbird -Eminem
I like it -Enrique Iglesias, Pitbull
10,000 stones -Adrianne
Från och med du -Oskar Linnros
Missing you -Tyler Hilton
Who I am hates who I've been, acoustic -Relient K
You and me -Lifehouse
After tonight -Justin Nozuka
vad vore bäst: att aldrig någonsin behöva kissa&bajsa eller att allt du åt var gott?
har alltid undrat varför min syster inte är normal... men att aldrig någonsin behöva gå på toa vore rätt skönt.
drömresemål?
Hawaii
mål med bloggen?
Har inga stora mål, vet redan att jag inte kommer bli "känd" genom bloggen. Vill bara ha folk som läser och tycker att den är kul. Men flera kommentarer skulle sitta fint.
vilka är dina bästa kompisar?
Jag har flera.. Tihi :) Inte svaret på frågan, jag vet.
favorit mat?
Lugnt tacos.
favorit tvpogram?
Paradise hotel :D
hemlig talang?
Nej. Den är redan avslöjad. NYFIKNA ELLEEH? Mohaha.
kändiskille?
Alex Pettyfer. Här har ni en bild.
vilka 5 personer skulle du ta med dig till en öde ö å varför? :)
Ted Mosby, Marshall Eriksen, Lily Aldrin, Robin Scherbatsky och Barney Stinson från How I met your mother. För dom verkar så sköna :)
vad är det viktigaste med en kille tycker du?
Inget speciellt. Man gillar en kille för den han är, om ni förstår vad jag menar. Haha.
vad är viktigast , personlighet eller utseende när det gäller killar?
Personligheten. Men det är utseendet som ger personligheten en chans.
är du nöjd med dig själv?
Vissa saker är jag rätt nöjd med, men definitivt inte allt. Men ingen är ju perfekt. Typ.
hur gammal är du??:D
14 år, 96a. Fyller 15 den 8 januari :)
vad skulle du vilja ändra på din syster sara??
Typ inget. Syskon ska vara lite smått irriterande och så. Precis som du är nu ;)
gillar du dina systrar??
Japp.
Skulle du vilja ha allt godis i världen??
Nej, för jag gillar inte lakrits och punschpraliner...
hur många har du vart tillsammans mä??
Vet inte riktigt.. Men bara 1 seriös.
vem skulle du ta mä till en öde ö??
Scrolla upp så finns svaret där :)
skulle du vilja ändra ditt namn??
Nej, då skulle jag behöva lära om att jag inte heter Johanna. Alldeles för jobbigt. Plus jag inte tycker det är något fel på det namnet jag har nu.
Varför är du så söt:D?
Haha tack! (a)
Vill du ändra nåt med dig själv?
Utseendet, ja. Men personligheten tror jag inte att jag vill ändra. Eller kanske något.
Vad är nåt du aldrig berättat för nån:P?
Jag tror inte jag har något sånt. Men om jag nu skulle det, skulle jag ändå inte skrivit det här :) haha!
Har du någon gång sagt till en person att den är wnb?
Hehehe, har väl hänt nån gång...
gör du något med ditt hår när det är lockigt? för det ser inte ut som om du gjort dom med locktång... :)
Det är naturliga lockar. Gör inte ett skit förutom att jag blöter det, haha! Jag får lov att platta det varje dag.
Har du piercing?
Nej det har jag inte. Eller om örhängen är piercingar så har jag fem stycken.
Favorit blogg/bloggar?
Mina kompisars. Gillar att läsa kissies blogg också bara för att hon är så patetisk.
Favoritplagg i garderoben just nu?
Har inget favoritplagg. Gillar inte ens mina kläder, haha!

Kommentarer
Postat av: Andrea

oj nu glömde jag ställa en fråga, skulle ju gjort det men glömde bort det. :P

2010-09-08 @ 07:46:34
URL: http://wideen.webblogg.se/
Postat av: Corinne

jag gilllar faktiskt inte bara dig, de måste du väl förstå?!



-jag älskar fatiskt dig <3

2010-09-08 @ 15:58:22
URL: http://cuurrie.blogg.se/
Postat av: Fanny <3

Säg aödrig mer att du vill ändra på ditt utseende!! :o

2010-09-09 @ 22:03:30
URL: http://fottofanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0