Tråk

Är du?
1. Är du singel? Nej :)
2. Är du lycklig? Arå. 
3. Är du uttråkad? Helt sjukt. 
4. Är du ledsen? Tror inte det.  
5. Är du italienare? Haha nej. Tur de för dom är äcklia.
6. Är du gravid? Nej.
7. Är du en cooling? OM jag är.

Olika
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Aa det gör jag nog. Även fast jag inte upplevt det själv.
2. Har du nånsin blivit sårad? Många gånger.
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? Japp.
4. Är du kär? Klart jag är.
5. Vill du gifta dig i framtiden? Äktenskap ger problem.

Antingen eller
1. Kärlek eller lust? Kärlek.
2. Hår eller ögon? Båda.
3. Katt eller hund? Hund. 
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Hm.. Svårt.
5. TV eller Internet? Internet.
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca cola.
7. Pengar eller lycka? Lycka.
8. Dag eller natt? Dag.
9. MSN eller mobil? Utan tvekan, mobil.

10 "Har du nånsin..."
1. Brutit ett ben? Nej. Men slitit av korsbandet.
2. Gjort nåt du ångrar? Ja.
3. Hoppat Bungee Jump? Nej fy.
4. Ljugit för någon du tycker om? Vem har inte?..
5. Ätit en hel tårta? Så tjock är jag inte.
6. Gjort bort dig offentligt? Gör det dagligen.
7. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Aa.
8. Gråtit när ett husdjur dog? Jag har inte haft djur som dött.
9. Velat försvinna? X antal gånger.

Olika
Vad såg du på tv sist? Tyra Banks show.
Vems blogg läste du sist? Kissies.
Vad åt du sist? Donken.
Vem pratade du med sist? Mamma, pappa, sofia och sara.
Vem ringde du sist? Malin.
Vem messade du sist? Frida Roxell. 
Vad läste du sist för bok? Förföljaren. Läser den i skolan.
Vem pussade du sist? Adde.
Vem kramde du sist? Julia.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nejmen så roligt att du tycker att det är kul :D!

2010-09-26 @ 20:35:56
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0