trött på allt skitsnack

fjorton suger. två dagar kvar, blir allting bättre då? jag ska ta tag i allt, sluta fly från alla problem. jag har dom på hög nu, för att jag inte har tänk. efterklok. det har man hört många gånger. så jävla sant.

antar att jag har ett nyårslöfte i alla fall. fast nej, nyårslöften är till för att brytas. det är ett löfte. ett löfte till mig själv. 2011 ska bli ett bra år, ett jävligt bra år. sommaren. synd att jag troligtvis kommer bli tvingad att åka ner till landet. där sprack sommarlängtan. fast jag längtar ändå, hihihi. till värmen. på sommaren lever jag, på vintern finns jag bara.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag passar på att säga hej när jag ändå är här och vill samtidigt tipsa om min blogg som du hittar på http://wordsbyme.se. Där kan du se mina senaste tavlor, läsa om mitt 2010, mina senaste shoppingfynd osv.. Ha en trevlig dag!

2011-01-06 @ 17:25:31
URL: http://wordsbyme.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0