det här har tagit mig 40 min

här skulle de passa bra med en bild från i somras.
men ni får bilder på mina ärr så som dom såg ut i början istället.

va dålig jag är på att uppdatera. men har inget att skriva om och de är ju inte så kul att bara läsa skit. ellllleerrrrr? känner att ett dampanfall är påväg och jag kan inget göra. lyssnar på musik och tänker på hur livet skulle vara om man inte gick upp i vikt hur mycket man än käka. affärer och restauranger skulle tjäna sjukt me pengar. då vare ju lite synd att de inte funkade så. funkar.

jag är femton om tre dagar och jag får ta navelpiercing. på riktigt den här gången. någon som vet ett bra ställe? för själv har jag ingen aning. laddar upp för att cykla utan hjälm och köpa energidricka på ICA. ser ni? ingen LIDL.

Kommentarer
Postat av: mana isabella kyrk

hötorget, gamla stan, odenplan det finns fan överallt i stan människa

2011-01-05 @ 23:39:33
URL: http://manaisabellakyrk.blogg.se/
Postat av: J O H A N N A

vilken koll du har då ;)

2011-01-06 @ 13:59:59
URL: http://justjohannas.blogg.se/
Postat av: :)

Aj, dedär såg ut att göra ont ;o hur lång rehab är de å hur många gånger i veckan tränar du?

2011-01-06 @ 16:33:46
Postat av: J O H A N N A

hehe ja.. de är 9 månaders rehab och går till sjukgymnasten 2 gånger i veckan, skulle egentligen behövas mer ;)

2011-01-06 @ 16:43:05
URL: http://justjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0