2315

Är riktigt trött och har varit det hela dagen. Min kropp vägrar att gå upp på mornarna och mina ben försöker hindra mig att gå hela vägen till skolan. Kylan har tagit över och mörkret lika så. Börjar planera luciatåg och just nu är kyrkan en viktig del i mitt liv. En dag i veckan och jag lär mig mer för varje gång. Stelheten finns där men jag tror inte vi kan göra något åt det just nu, synd för det skulle göra det så mycket bättre. Så mycket bättre petter än robin. Eller heter hon robyn? Har fixat klart ett helt svenskaarbete. Skolan är inte i det bästa skicket men jag gör vad jag kan och det blir bra. Men jag hoppas på så mycket mer.

Jultomten har anlänt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0